• Spek je clubkas met Club is Koning sparen van Vomar!

Jij kunt de kas van HV Tornado eenvoudig en geheel kosteloos spekken! Dat doe je door je Klant-is-Koning kaart aan HV Tornado te koppelen en simpelweg bij het boodschappen doen je kaart te scannen bij de kassa. En het kost jou niets, want Vomar maakt elk kwartaal 0,5%* van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan de club.

Spaar je al met een geregistreerde Klant-is-Koning kaart voor jezelf en wil je meesparen voor je club?

Log dan in je online Klant-is-Koning kaart omgeving in en koppel je kaart aan jouw vereniging met de unieke Clubcode.

Deze code is : TOHE2022

Heb je nog geen geregistreerde Klant-is-Koning kaart?

Haal dan snel een kaart in de winkel of download de Vomar-app en registreer een Klant-is-Koning kaart. Bij het registeren kun je jouw kaart dan gelijk koppelen aan je club met de unieke Clubcode.

Is je Klant-is-Koning kaart aan jouw club gekoppeld?

Mooi! Je kunt gelijk starten met spekken van de clubkas simpelweg door boodschappen te doen bij Vomar en altijd je Klant-is-Koning kaart te scannen bij de kassa. Jij betaalt er niets voor, Vomar maakt elk kwartaal 0,5%* van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde kaarten over aan de club

Alvast bedankt voor het meesparen!