• Jeugdactiviteiten

De Activiteiten Commissie organiseert elk jaar leuke activiteiten binnen de vereniging.

Voorbeelden van activiteiten zijn:

Team of speler van de week

Het team of speler van de week mag bij de thuiswedstrijd van Dames 1 meelopen. Van de warming-up tot en met de wedstrijdbespreking. Als team of speler van de week ga je het allemaal meemaken.

Sinterklaas

Tijdens het jaarlijkse sinterklaasfeest in de kantine brengt de Sint en Pieten steevast een bezoek aan de jeugd. De teams doen mee met de Pietengym. Elk team brengt ook een bezoek aan Sinterklaas. Zo hebben de kinderen alle tijd om de Sint allerlei verhalen te vertellen en vragen te beantwoorden.

Halloween

Griezelen en schrikken rondom de Tornado met de jongste jeugd blijft toch een spannende en gezellige activiteit.

Ouder-kind wedstrijden

Tijdens deze wedstrijden handballen de kinderen tegen hun ouders en/of verzorgers. Hoe leuk is dat!